Dagens + design

Nu har bloggen ny design och jag är sådär lagom nöjd känner jag, härligt va?
Hade faktiskt tänkt gå upp och duscha men så hör jag att min storebror går upp och tar duschen före mig, typiskt. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll.
Så vi får väl lägga in en såkallad ''dagens''

Dagens humör: Glad faktiskt.

Dagens klädsel: Leggings, svarta shorts, linne och tjocktröja.

Dagens Smycken: Ett halsband som jag fått av Emil.

Dagens vill ha: Ett par chinos från Gina, tyvärr har jag inga pengar och kommer inte få det på ett tag.

Dagens smink: Foundation, Mascara och rough.

Dagens frisyr: Plattat och utsläppt.

Dagens låt: Pussycat dolls - I hate this part right here.

Dagens planer: Bara ta det lugnt.

Dagens saknad: Jag vet faktiskt inte.

Dagens dummaste: Jag stod och försökte öppna min hemmadörr med min skåpnyckel, är man stressad så är man.

Dagens misslyckande: Inget eller ingen.

Dagens drog: Mobil.

Dagens köp: Ett tuggummi.

Dagens godis: Ingenting alls.

Nu måste jag springa och duscha! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0