Everything I do, I do it for you.

Herregud, nu ska jag då försöka beskriva min dag som möjligt.. Först så var det ju skola som vanligt, och efter skolan så skulle Jenny köpa nudlar.
Så jag, Micke, Jenny, Linnea och Emil åkte till Gubbängen och tänkte köpa nudlar, men det fanns inga tyvärr så vi åkte hem till Micke och hämtade massa nudelpacket. Och sen när vi skulle gå så kom jag på att jag aldrig hade sett Mickes rum så självklart försökte jag komma ner till  Mickes rum. Men han försökte dra undan mig men jag lyckades ändå. Så dom andra fick stå och vänta när jag sprutade ner hela min arm med parfym, gud! Jag dör verkligen för killparfym.
Men efter ett tag så kom vi iallafall iväg och gick hem till Jenny och gjorde nudlarna, dom såg väl ut ungefär som.. geggamojagröt? Inte gott iallafall, så jag åt ingenting.
Istället för att äta våra nudlar så kom vi på att vi kunde äta på burger king. Så alla gick och hämtade pengar och sedan så åkte vi till Farsta och åt mat. Träffade också Jeanette där! (min mammas kusin tror jag) Väldigt kul eftersom att jag inte sett  henne på länge.
När vi ätit så åkte vi till Tallis och var ute ett tag tills jag skulle hem, och då drog alla hem. Det var i stort sätt min dag i några ord.

Först bilder från igår:









Bilder från idag, tyvärr får jag inte in några från mobilen så jag tar från Jennys blogg.. :







Sådär ja, nu ska jag titta på några youtubeklipp som Micke skickade på msn. XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför lägga upp bilder på dig själv när du täcker för ansiktet?

2009-03-18 @ 20:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0