Fly baby

Nu har jag tydligen ändrat mina datorinställningar lite, så hela skärmen är bara gul och svart. Hahah, ser väl lite roligt kan man säga. Jag sitter och kollar på massa skräckfilmer, som ni vet så blir jag inte så rädd. Ändå av någon anledning så gillar jag skräckfilmer, fast jag tycker oftast dom är väldigt skumma i slutet, är det bara jag som tycker det?
Efter skolan så ska jag nog hem och ta det lungt, ifall inte någon rolig typ vill göra någonting. Nu måste jag fortsätta att titta på massa trailers på skräckfilmer som ni läsare tipsat om.

Whihihihi xoxo

Kommentarer
Postat av: sophie Kindgren

Ja en film som jag rekomenderar starkt är Changeling med angeleena jolie. jävligt bra film!! =)

2009-03-04 @ 12:53:47
URL: http://kindgrensophie.blogg.se/
Postat av: Qu

sv: tack, och detsamma :)

2009-03-04 @ 13:46:12
URL: http://qusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0