Fly like a bird

Skärpning med bloggningen nu för min del, jag vet inte varför men jag har inte haft någon blogglust på senaste tiden. Men nu tycker jag att den får komma tillbaka igen.
Har varit med Jenny två dagar i rad nu, vi har varit i farsta båda dagarna och igår så var det även filmkväll med Micke, Emil, Linnea och förståss Jenny och jag. Jag ska faktiskt vara duktig nu och lägga in bilder på bloggen med hjälp av Jennys mobil.. Just nu skickar jag bilder från min mobil till Jennys mobil så det är väl klart snart får man hoppas.
Måste skynda nu för vi ska ha SO ungefär när som helst igen, vi har haft en timme men snart börjar våran andra timme. Jag och Jenny har faktiskt hunnit göra klart våran SO sak idag, en triumfbåga, kan faktiskt slänga in en bild på den också, kanske inte är världens vackraste. Men det är nog inte det viktigaste med det hela.




Våra schtiliga solglasögon.



Jag <3 Gina tricot.




Glass på donken sitter aldrig fel, speciellt inte när man får pengar av Emil för att kunna betala den.



Jenny sitter vid datorn och väntar på att folk ska komma.





Linnea, Jenny och Emil töntar sig.

( Patricia (min Solärare) dampade på mig för att jag skrev i bloggen och inte jobbade så nu fick jag fortsätta efter lunch.



Micke är störta geeken och sitter vid datorn, Linnea vill för en gångs skull tydligen vara med på bild.



Ojsan, nu hamnade jag också vid datorn, jag och Micke får vara ''the geeks''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0