FUCKFACE!



Hur jävla överdrivet är inte det här egentligen? Jag ska berätta hur det var..
Jag och Jenny satt bredvid varandra och så skrev jag ''GAY!'' och Jenny skrev ''snopp'' jättesmått i mitt matteblock för att visa Micke som satt utanför klassrummet, självklart bara på skämt. Och det förstår ju Micke också.
Men det förstår ju inte Harald att det är på skämt även fast jag försöker förklara det för honom, seg eller vad?
Jag försöker ju iallafall förklara för honom att det var på skämt bara, men nejnej!
Det ska skrivas noteringar och han ska ta pappret ur mitt matteblock och lämna in det till personalrummet och blablabla, herregud säger jag bara..



Nog om det, jag har precis haft matte iallafall som ni kanske förstår. Inte jättekul ska jag säga! Jag ska vara ärlig och säga att jag tyckte Harald (matte-lärare) var helt okej förut när alla hatade honom, men nu dom sista veckorna har han förendrats helt och jag vet inte vad. Känner verkligen hathathat mot honom nu! Harald försöker verkligen hitta så mycket saker som möjligt som han kan gnälla på, och jag är fortfarande inte på världens bästa humör och jag är nog en sån person som lätt blir sur och Harald är verkligen proffs på att få mig att  försöka hata honom, tänk om han skulle läsa min blogg och hur mycket han skulle gnälla då, men det här är bara sanningen.

Jag slutar klockan elva idag, eller slutar & slutar vet jag inte om man kan säga.. Men jag åker med min pappa hem när han slutar jobbet. Härligt! Sen klockan kvart över två så ska jag till tandläkaren och titta lite.
Men nu är det Engelska, XOXO!

Kommentarer
Postat av: JONNA

vad går du på för sär-skola som gör så ? :p

2009-04-01 @ 22:57:40
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0