Hold on

Har precis tagit ett bad, jätteskönt faktiskt. Har varit med Emil hela helgen, tagit det lugnt mest och så. Därför har jag inte orkat skriva något. Finns ingenting att skriva om nu heller faktiskt tyvärr.
Skola imorgon som vanligt, börjar halv nio i syd med veckostart och har då Harald. Av någon anledning så är han alltid sur när han inte har druckit sitt kaffe.
Slutar runt tre tror jag, då ska jag antagligen hem och inte göra någonting alls.


Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga



1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?
Äre kul i badet? (a) <333
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Era små sötisar<3
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Jag gick nyss på bussen (;<3333333333
 4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Ja ändra xd<333
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Rapsodivägen (;<3333333333
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
En daggmask täckt av lera x) <333
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jag kunde inte svara förut <333
8. Vad vill du höra mest av allt?
Shiet xd <333
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Inget speciellt :):o<333
10. Din romantiska replik?
Men vafan, jag vill inte ha något jävla överkast med blommor på -.- <333
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen? 
Kan du skicka falsk sms biljett snälla? Tappa min busskort

Hade inte speciellt många sms i inkorgen så det vart inte speciellt roligt..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bor du i Skogås?

2009-03-10 @ 19:24:43
URL: http://miiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0