Honey

Förlåt för det tråkiga snabba inlägget tidigare, men Jenny (egentligen Emma tror jag) skrev till mig på msn och sa att det blev film iallafall 10 minuter innan min buss gick, och det var ju inte så superbra timing eftersom att jag knappt hade kläder på mig och mitt hår var jätteblött. Men vad gör man inte för att få se film med dom? Så jag drog väl på mig ett par leggings och en tunika, fixade mitt hår snabbt och sprang sedan till bussen. Sprang och sprang kanske jag inte gjorde, men jag gick i rask takt kan man säga. Allt för Jennys och Emmas skull!
När jag kom dit så blev jag, Jenny och Emma tvungna att gå till Hemmakväll i Gubbängen för att hyra film, sedan så gick vi till Svedmyra hem till Karin, mysmys! Det var ju iallafall inte tråkigt eftersom att Emma och Jenny alltid har någonting roligt att prata om, och Emma ska alltid slänga in några sköna kommentarer då och då.
Nu är jag iallafall hemma igen, vi såg någon ''skräck''film som jag tror hette något med everybody loves ''något tjejnamn''. Jag tyckte inte den var läskig, jag tycker aldrig skräckfilmer är läskiga nästan, lite obehagliga ibland ifall folk dör, och det kommer blod och så. Gud vilken tråkig människa jag är. Istället för att ligga och glo / skrika / dampa på filmen som Karin, Emil, Jenny, Sebbe, Emma och Linnea gjorde så låg jag och halvsov, kul typ man är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0