I just wanna be with you.

Jag blir galen på min mobil, det funkar inte lägga in bilder på datorn! DAMP DAMP DAMP!! Eller, när jag försöker lägga in bilderna från mobilen till datorn så visas bara vissa bilder från mobilen, nästan inga!! Och verkligen inte dom jag vill lägga in, stört va?
Iallafall så ska jag försöka få in dom så fort som möjligt. Igår så var jag med Hedda på kvällen, vi skulle egentligen träffa Benjamin men eftersom att han var så seg så åkte vi med Heddas kompis Alex till Södertälje istället. Och när jag var borta i Södertälje så ringde Emil mig och sa att han var i farsta strand, så vi fick skynda oss tillbaka och så mötte han oss i Huddinge centrum.
Där ifrån så tog vi bussen hem, eller jag och Emil åkte hem till mig medans Hedda och Maru(hon gick på bussen på väg till Skogås) gick av i Centrum.
Sen så gjorde inte jag och Emil så mycket, tittade på tv och spelade kort. Just nu leder han med 7 - 1 enligt honom. Men om man skuller räkna med gångerna jag vann hos hans mamma så skulle jag leda stort ifall man säger så. Han åkte hem för en timme sen ungefär så nu sitter jag här och gör nästan ingenting tråkigt nog.
Försöker hitta på någonting skoj att göra, någon som vill göra någonting?
Ifall Emma, Jenny eller Karin läser det här så kan ni ju gärna smsa mig om ifall det blir film ikväll!


Peace out
Ronja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0