It's all about music

Jag hade faktiskt tänkt gå och duscha nu, först så ska jag bara titta klart på efterlyst. Skrev bara snabbt nu i pausen så jag slipper göra det efter, imorgon så börjar jag klockan halv nio som jag kanske redan sagt.. Mitt minne är ju som det är. Skulle ta tio i åtta bussen, eller försöka ta den ska jag göra. För min buss kanske är mer än två minuter sen till farsta strand och då är det kört!
Jag är faktiskt väldigt trött. Även fast klockan inte är speciellt mycket. Men nu börjar efterlyst igen så vi får höras imorgonbitti!

Nattinatti och kram!

Kommentarer
Postat av: Maja

Tack, du med! film sånt kan jag inget om;P

2009-03-04 @ 21:59:08
URL: http://majanyk.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Jag är en 17 årig kille som skriver om mitt kärleksliv, uppdaterar framför allt mina egna låtar & dansvideos, skriver även dikter. Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)

2009-03-04 @ 22:05:54
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken buss du ska ta, intressant tönt.

2009-03-05 @ 22:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0