It's so good!

Jag kunde faktiskt skriva hos pappa, bra va? Han har ny data också - bärbar! Så jag sitter just nu med datorn i knät och tittar på tv, häääärligt säger jag bara. Tjockar i mig lite choklad och cola också, men det är ju fredag så ingen kan ju klaga på det tycker jag.
Så.. Kvällens / nattens planer är väl bara att sitta här och ruttna bort. Och morgondagens planer är väl att vara här tills ungefär 2, halv 3 och sedan duscha, fixa håret och sminka mig, ni vet sånt där som tjejer gör.. Och på kvällen så hade jag tänkt att åka till Emil. Han sa att jag fick sova där så jag kommer nog antagligen göra det, skönt skönt att få komma bort lite.
Men nu ska jag fortsätta glo på tv och lämna er ett tag, pussens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0