Jag har tråkigt, riktigt tråkigt.

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Hyffsat glad.
Är det nåt du absolut inte äter: Hmm, jag vet inte, testa?
Kläder just nu: Chinos och linne.
Musik just nu: Min pea-press låt.
Vad sa du senast: Vad duktig du är!
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Va?
Hur många kuddar: 4 just nu.
Favoritväder: Sunshine!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mobil, matmatmatmat och kompis!
Spelar du nåt instrument: Haha, räknas guitar hero?
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska, absolut.
Sparare eller slösare: Slösare kan man lugnt säga.
Vem är viktigast för dig: Ojdå, vissa betyder mer än andra.
Bästa film: Väldigt många.
Tror på liv på andra planeter: Mmh, verkligen, rosa Marsmänniskor kanske kommer och besöker mig inatt! -.- Nej det tror jag faktiskt inte på.
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja.
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet iallafall.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Klart det är möjligt, bara man försöker.
Hur många barn har du/vill du ha: Inga just nu iallafall.
Bio eller promenad: Bio, absolut.
Snarkar du: Jag vet inte, det hoppas jag ej.
Rädd för insekter? Nja, mest sniglar ...
Äckligaste insekten: Vet faktiskt inte.
Bästa bok: Jadu.. I taket lyser stjärnorna tror jag.
Vad vill du jobba som? Ingen aning just nu!
Pizza eller hamburgare? Hmm, olika.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Föredrar välstädat, men sen om det är det är ju en annan femma.
Gungar du på stolen? Min datorstol har hjul eller vad man säger, så det går ju inte precis, brukar iförsig snurra på stolen.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Skulle vilja, men vet inte ifall jag vågar.
Hur många syskon har du? 3, och det räcker!
Vad är du mest rädd för? Osman, absolut.. ;)
Är du rädd för blod? Ja!
Saltar du på maten? När det behövs och finns salt nära.
Gillar du att sjunga? Love it!
Anser du att du är stark? Absolut.
Brukar du sola? På sommaren.
Vad gör du om du får hicka? Säger hick så går den bort.
Kaffe, te eller inget? Inget, fifan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0