My my my, oh

Herregud, jag har inte skrivit någonting alls ända sen skolan även fast jag bara varit hemma hela dagen, det är ju då jag brukar skriva som mest.
Lite smått otur hade man ju när man åkte hem från skolan.. Eller iallafall med bussen. Min tunnelbana kom två minuter efter att min buss gick, så då gick jag väldigt långsamt från tunnelbanan.. Sen när jag kommer upp från tunnelbanan så ser jag min buss som precis kommer in, och då tänker jag bara ''åh nej, spring nu ronja!'' Men herregud vilken träningsverk jag hade i benen sen igår, så mina ben liksom sprang inte med min hjärna utan fortsatte gå i samma långsamma takt, vi skyller på min gympalärare Magnus eftersom vi hade så jobbig gympa igår, tack Magnus! Så jag fick sitta där och vänta på min buss i en kvart ungefär, och så satt det en cpskadad tjej där, kanske i 20 - 30 årsåldern. Självklart skulle hon försöka prata med mig.. Jag har absolut ingenting emot cpskadade men problemet är det att jag hade väldigt svårt att förstå vad hon sa så jag flina och log och sa mest ''mh, ah, precis'' i ungefär en kvart, lite jobbigt.
Men så har jag väl inte gjort någonting mer idag, fick en sallad av min låtsaspappa som han hade köpt men tydligen inte hunnit äta, och det var faktiskt jättebra för jag var verkligen hunrig.
Ikväll är det ju självklart efterlyst vilket är ett måste se för mig!

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Svar: Tack så jättemycket :) följ gärna med bloglovin' om det är så att du vill hålla dig uppdaterad :)



Ha det bra!

kram

2009-03-05 @ 17:21:00
URL: http://ellerenellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0