se dig omkring, du är ingenting,

Förlåt för att jag inte skrivit någonting idag, men jag har varit i skolan tills klockan halv fyra och sedan dragit hem snabbt och sen snabbt iväg igen till Karin, kände att jag behövde komma bort lite från det här cpstället, herregud!
Är inte på bästa humöret just nu kan man säga, även fast det blev bättre när jag var med Karin och Linnea. Skönt att man alltid har kompisar som hjälper och är glada när det behövs.
Finns inte så mycket mera att skriva, svinkallt ute! Jag som nästan vart glad när det var så soligt för någon dag sen, och så självklart kommer den hemska snön tillbaka, vad ska man säga? Hemskt, hemskt, hemskt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0