Show Me Heaven

Väntar på att pojkvän ska komma just nu faktiskt. Han skulle ta 20 i åtta bussen från Farsta strand så han är antagligen här runt tio i åtta. Så jag får väl underhålla mig själv i femtio minuter nu, har ingenting speciellt att göra.
Idag när jag var med min lillebror Richard och köpte godis inne på VI i Skogås så skulle den lilla ungen självklart vara jättebusig och springa iväg, absolut inte bra. Så för mig så var det bara att gå runt lite i affären och leta efter honom, men hittade jag honom? - Nej!
Efter ett tag så började jag bli lite orolig att han skulle ha sprungit ut ur affären så jag fick lite panik men fortsatte leta ändå. Efter att han hade varit borta en kvart, tjugo minuter så hör jag någon som säger i högtalaren ungefär ''Detta är ett kundmeddelande: Richard, tre år har tappat bort sin mamma eller pappa och vi ber någon av dom komma till ingången'' Så jag gick och lämnade min godispåse i kassan och gick istället och hämtade Richard vid utgången, fejklog lite och sa tack fast jag egentligen var mycket sur på Richard. Och Richard skrattade mest och sa ''Hej låda!'' när jag kom dit, och för er som inte vet vad han menar med låda så säger han det för att han inte kan säga Ronja, kul va?
Men jag tog iallafall med mig Richard och så gick vi och köpte vårat godis.
Ni får lite bilder som jag tog efter middagen, haha. Väldigt uttråkad.





Och ja, jag vet redan att min mobilkamera suger. Men om ni har lust får ni jättegärna kommentera det ändå. ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Lådan.... ;-) bilderna blir ju bättre på datan än i mobben.... puss på dig gumsan...

2009-03-06 @ 22:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0