Svar till mormor.

Mormor om innan jag lägger mig...:
God morgon, älskade Ronja, hoppas du får en fin dag. Din nya bloggsida tycker jag om, men saknar dom vackra blommorna som du brukar ha med.
Vad är triumfbågen gjord av, ser ut som bröd med grädde och glasyr på (:D , vill ta en tugga, hihi.
Hur gick det med Robins högtalare till datan, fick du behålla dom, annars så har jag ett par som finns hos Barbro, som du kan hämta där. KRAM o Puss.

Hej mormor! Trevligt att du gillar nya designen. Tyvärr tror jag inte triumfbågen är så god då den är gjord av toarullar, tejp, lim och papper, hihi.
Jadu, Robin har inte tagit tillbaka sina högtalare än så dom verkar jag få behålla. Annars får jag väl ta tillbaks mina gamla. Jag har Robins för att dom har mycket mera bas i än mina gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0