This time I will be listening.

Sitter hemma hos Jenny i Tallrogen just nu, tänkte bara skriva så ni vet att jag lever. Anledningen till att jag inte skrev någonting imorse är för min pappas internet är så otroligt segt. Han har något sånt här tele2 internet eller vafan man ska kalla det så det går bara upp till 5gb och sen när man kört så mycket eller laddat ner eller vad det var så blev internet assegt till slutet av månaden, och eftersom att jag laddade ner massa saker förra helgen så kanske det är mitt fel lite ändå, hihi!
Jag och Jenny hade tänkt att ha filmkväll ikväll men eftersom det inte verkade komma några så verkar det heller inte bli någonting, vi har iförsig inte frågat någon nästan. Bara Micke på msn och han orkade inte, ovanligt va?
Så vi sitter och tittar på något tvprogram på femman, och jag tycker de är helskumt eftersom att jag inte ha sett det förut och det är någon serie som Jenny verkar ha sett iallafall. Nu ska jag faktiskt fortsätta titta och försöka förstå vad det handlar om, även fast det säkert inte kommer gå..
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0