Turn me up

Nu har jag fixat med designen lite till i skolan. Såg konstigt ut när jag kom hit så jag får se när jag kommer hem ifall det ser bättre ut, man får ju verkligen hoppas på det bästa. Just nu så har jag faktiskt rast. Har precis haft Svenska, eftersom att jag var klar med allt så fick jag jobba med matte istället. Snart ska vi ha matte igen, och gud vad jag inte orkar med det.
Slutar halv tre idag, då ska jag troligen bara hem och ta det lugnt eller liknande. Kanske ska vara med någon kompis, vad vet jag. Har ingenting bestämt iallafall. Missade efterlyst gjorde jag ju igår också, självklart. Ikväll så vet jag inte ifall det någonting bra på tv, vet ni någonting bra på tv?
Vad tycker ni om designen, bättre eller sämre än innan?
Nu börjar min lektion.
Tjing!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0