so hot

Heeeeeeeeej alla kära bloggläsare som fortfarande läser min blogg! - Statistiken har gått ner som in åt helevette.
Nu är jag hemma i Skogås igen, har varit riktigt kul hos Emils mamma faktiskt. Vi har väl mest kört kort och åkt moppe, wihihi! Finns ingenting speciellt att skriva som vi gjorde.. Tog det mest lungt gjorde vi egentligen kan man säga. Några bilder tog jag, fast bara på Emil och kanske två på hans lillebror så får väl lägga in dom.
Hungrig som fan är man ju också, och det finns bara fiskpinnar hemma. Och jag tänker inte äta ifall jag inte får kebabrulle, för jag ska ha det! Men min låtsaspappa vägrar ge mig pengar för att köpa det, får inte ens köpa för min egen månadspeng.. ''snäll'' va? Har iallafall smsat mamma och fråga ifall jag kan få pengar av henne och köpa det, fast hon är i Dalen just nu och isånafall måste jag åka dit för att hämta pengar och det är ju så himla överdrivet långt för min ork just nu.



Hundar hade hans mamma också. Två vuxna tikar, sju hundvalpar tror jag det var som dom höll på att försöka sälja. Fick ingen bild så tog den här från blocket istället.

Lägger in mer bilder när jag kommer hem för nu måste jag till dalen! xoxo


Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα мαℓмвσяg

nej vad söta :D

2009-03-02 @ 21:16:57
URL: http://Http://szerafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0