Keep holding on

Morgon bloggen!

Jag vaknade jättetidigt imorse faktiskt, eller.. jag vaknade först klockan åtta, sen somnade jag om till klockan halv nio, sen somnade jag till klockan halv tio. Och nu gick jag upp. Ändå så är jag ganska pigg (?) och det brukar jag inte vara!
Hmm ja, vad ska jag skriva om då? Ni vet ju redan vad som händer för mig idag..

Sitter och tittar på skidor på tvåan med pappa. Låter kul va? Haha nej, jag skojade bara! Skidor är ingenting för mig, varken på riktigt eller på tv. Som ni som följt min blogg länge kanske kommer ihåg förut när jag åkte skidor med skolan? Eller åkte och åkte.. jag la mig ner nedanför backen ju och smsade i tre/fyra timmar, kul liv man har va? Nja, kanske inte.
Men nu ska jag ta mig en macka eller någonting sånt, börjar faktiskt bli lite småhunrig kan man säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0