You spin my head right round

Har precis ätit mat från MC donalds, tjock man känner sig.. Innana dess så var jag med han på ö&b och köpte massa duschsaker och sånt. Tittade på skor till i sommar också i skoaffären bredvid ö&b i Haninge, vans ska jag ha! Det har jag redan bestämt mig för.
Tänkte bara uppdatera lite så jag skriver mer sen när jag kommer hem vid tretiden.





Min pappa undrar ifall det finns några singelkärringar där ute, kom igen nu alla ! Hahahahaah. (han är 41 år tror jag för er som undrar)
whahahaaahaha !

Kommentarer
Postat av: Mormor

Du får väl visa foto på honom med om du ska hjälpa honom ragga tjejer, hihi, men det ska väl inte vara så svårt du (ni) har ju snygga föräldrar,kram

2009-03-14 @ 16:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0