Baby can you listen to me

Jag har precis kommit hem. Har varit i Skogås Centrum och köpt godis till lillebror! Innan det så var jag i farsta snabbt med mamma och letade efter kläder till avslutningen, men vi hittade ingenting. Skönt att jag är ledig fram tills avslutningen som är nästa fredag, så jag har ju lång tid på mig att leta.
Jag måste egentligen skynda. Ska snart hoppa i duschen och sen så måste jag fixa mig för senare ikväll så ska jag vara med Micke, wei *happyface* ! Egentligen är det ganska lång tid kvar men jag vill ju inte stressa ikväll!
Nu ska jag hoppa in i duschen så hörs vi senare eller nått! Puss & kram / ronja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0