Baby we can do it, we can do it all night

Jag kom hem för inte så länge sen, och har jätteont i fötterna! Gud så synd det är om mig, stackars stackars mig.. Innan dess så var jag ju som jag kanske skrivit tidigare med Emma, Karin, Linnea, Celina och Jenny och åt pizza, gottgott! Man kände sig ju lite tjock efter men vafan, det är ju sånt man får leva med.

En annan sak, det finns en tjej i Skogås som jag stör mig på, jättemycket. Eller ok, jag kanske inte stör mig på henne utan att hon alltid ska hålla på att sitta och lipa med sin tunga för att visa  sin tungpercing. Den är väl fin, men efter ungefär ett halvårs lipanade så börjar man ju tröttna lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0