Det här visste du inte om mig! Eller?

1. Jag hatar sniglar, dom är så superäckliga och slemmiga.
2. Jag har otroligt lätt för att bli kär.
3. Jag har väldigt dålig självförtroende.
4. Jag bor i Skogås med mamma, och i Haninge med pappa.
5. Jag tycker att jag är stark, men dom flesta klagar på att jag är svag så jag börjar sakta men säkert inse att jag inte är så stark..
6. Jag blir väldigt lätt sur/irriterad på småsaker.
7. Jag har tandställning.
9. Jag är även mobilberoende.
10. Jag är även beroende av ett spel som heter Bubble Shooter.
11. Jag går i en skola som ligger i ett slakteriområde, låter inte speciellt mysigt va?
12. Jag läser paows, dessies och kissies blogg varje dag. Även mina vänners såklart!
13. Jag känner mig äcklig ifall jag inte duschar varje vardagskväll.
14. Jag går med smink varje dag.
15. Jag lyssnar mest på house och svensk hip hop!
16. Mitt liv är playahead.
17. Jag gör bara det här för att jag har väldigt tråkigt.
18. Jag tycker att ni som missade att jag inte hade någon nummer 8 är störda, efterblivna och helt idiotiska, men jag vet att ni älskar mig ändå.
19. Jag fyller år den 18 Augusti.
20. Jag tycker att ni får skicka kommentarer ifall det finns något speciellt ni vill veta om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0