du är inte kär i mig, så vad är det du vill?

Jag har precis tittat klart på en film, My best friends girl hette den. Jag har försökt tittat på den många gånger förut, men jag har aldrig orkat titta klart på hela men nu när jag ändå inte hade någonting annat att göra så gjorde jag det ändå.
Den handlar om en kille som heter Tank som går ut på dejt med killars flickvänner/ex och är jättedum mot dom så tjejerna ska inse hur bra deras pojkvän/ex är. Men när han går ut med sin kusins tjej så blir han kär i henne. Han förstör allting mellan dom flera gånger och sen så får ni väl se själva vad som händer..

Och ja, jag vet att min blogg börjar se lite tråkig ut utan bilder och sådär. Men som dom flesta vet så är min mobil trasig så jag har just nu en mobil som man inte kan ta kort med som jag fått lån utav min kompis snällt nog. Min nya mobil har vi beställt men den kommer inte tills posten förns om ungefär 15 dagar eller någonting sånt har jag för mig. Så ni får klara er utan bilder så länge, iaf bilder som är nytagna som jag har tagit. Kommer säkert se jättetråkigt ut men det är sånt man får leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0