Du är värld hela världen.

10 saker ni kanske inte visste om mig.
  • Jag har väldigt dålig självförtroende.
  • Jag lyssnar mest på svensk hiphop och house.
  • Jag är mer än nattmänniska än dagsmänniska och sitter hellre uppe hela natten och sover på dagen.
  • Jag tar väldigt lätt åt mig av det folk säger.
  • Jag är kär i en person som inte känner samma för mig.
  • Jag har tandställning.
  • Jag har väldigt lätt för att förlåta.
  • Jag gillar verkligen inte mitt utséende just nu och tycker själv att jag är väldigt tjock.
  • Jag gillar inte att prata med folk om hur jag egentligen mår och gråter ofta när ingen vet.
  • Jag sminkar mig varje dag.


Nog om det.. Jag kom hem från skolan för ungefär 20 minuter sen. Har inte gjort någonting alls sen dess. Har jättetråkigt faktiskt och har ingen aning om vad jag ska göra idag, tråkigt nog. Orkar verkligen inte sitta hemma hela dagen, fast det lär nog bli så ändå.
Men nu ska jag fortsätta med annat så ni får ha det så bra.
Pussis!


Och Micke, förlåt.. Du ska få tillbaka dina två kronor. Lovar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0