I got a problem and I don't know what to do about it

Godmorgon bloggen!

Jag har faktiskt precis vaknat, tidigt va? Ingen skola idag, härligt härligt.. Eller man kanske ska säga, ingen skola för mig Anledningen till det är för att jag känner mig lite smått förkyld så är ganska trött och dom skulle iväg och spela fotboll och brännboll med klassen. Så istället stannar jag hemma och har det kul.

Hade tänkt att gå upp och göra pannkakor till mig själv snart. För en gångs skull så har vi vanligt mjöl hemma och inte konstigt mjöl med massa konstiga saker i, och det måste man ju fira! Sen så hade jag också tänkt att göra en comeback på mitt gitarrspelande också! .. På Guitar Hero, ifall ni inte fattade det. Idag så vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer, vill verkligen inte sitta hemma hela dagen iaf. Så ifall någon skojig person läser det här, så når ni mig på msn, pea (gillar@) eller mobilen.
Nu ska jag gå upp och göra pannkakor så vi hörs senare!
XOXO
ronja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0