I'm in trouble

Tjenixen bloggen!
Jag har precis tagit ett skönt bad, riktigt skönt att ha varit borta i tre dagar. Hade tänkt att sminka mig snart, men jag vet inte ifall jag ska ut ikväll då min mobil är sönder, så ifall ni har smsat/ringt mig och undrar varför jag inte svarar så vet ni nu varför.
Badade gjorde jag faktiskt också på barnens ö, två gånger! Första gången så lovade jag mig själv att jag aldrig mera skulle bada dära, men andra gången så var det faktiskt värt att hoppade i vattnet efter min mobil som ramlade i när jag låg på bryggan och sov/solade.
Eftersom att min mobil nu som sagt är trasig så har jag ju inga bilder, tråkigt.. Men sånt får man ju leva med! Jag har kikat runt lite i andra bloggar så ni får se lite bilder iallafall som fanns där ifrån!



Tro mig, det var iskallt!



Tyffingar!



Haha tsungi .



Haha, skåpen var nog ingenting för mig..



min otroligt söta lärare Harald ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0