Jag har väldigt tråkigt!

Är du i ett förhållande just nu? 
Nej
Hur långt har ditt längsta förhållande varit? 
runt 3 månader..
Hatar du ditt ex?
Nejdå.
Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen?
Haha nejnej, verkligen inte.
Har du kvar någonting från ditt ex? 
Det har jag säkert..
Är du en player? 
Nepp.
Om alla du varit tillsammans med skulle beskriva dig med 1 ord, vilket?
Jag vet faktiskt inte, säkert blyg.
Är du en bra partner?
Ifall jag vill.

Är du kär i någon just nu? 
Ja
Är någon kär i dig?
Inte vad jag vet.
Hur skulle du beskriva den perfekta killen?
Han är den perfekta killen..
Har du varit kär i flera personer samtidigt?
Yes.
Har du någon gång vart otrogen?
Aa.
Kommer du gifta dig i framtiden?
Det vet jag faktiskt inte.

Hur mår du just nu?
Depp.
Har du piercat dig?
Bara öronen.
Vem ringde du senast?
Marcuz
Vem ringde dig senast?
Pappa
Vem sms:a till dig senast?
Alexander
Vem sms:a du till senast?
Marcuz tror jag.
Är du hungrig just nu?
Ja, faktiskt.
Vad är klockan nu?
16.05
Vilka sidor på Internet e du inne på just nu?
Blogg och playahead.
Hur länge sen var det du träffa din morsa?
20 minuter sen kanske.
Hur länge sen var det du träffa din farsa?
Någon gång i veckan när jag hämtade pengar hos honom för mat.
Har du sminkat dig idag?
Nej, jag är grymt seg idag.
Vad har du på dig för trosor just nu? 
Björnborg
Lyssnar du på musik just nu?
Alltid.
Vad gillar du för musik?
House / svensk hiphop mest.
Har du fler än 4 linnen?
Ja.
Har du fler än 3 jeans?
Yepp.
Har du fler än 5 tröjor?
Jajamensan.
Var brukar du handla kläder ?
Gina tricot
Använder du mascara?
Ja, alltid när jag går ut.
Andvänder du wax?
Nix.
Använder du ögonskugga?
Ibland
Använder du kajal?
Ibland
Använder du hårspray?
Ofta.
Använder du volymspray? 
Nejnej, jag har väldigt mycket volym redan.
Andänder du mouse?
Nope
Använder du deodorant?
Haha, ja?
Använder du skiinspray?
Nej
Använder du parfym?
Varje dag
Använder du ögonfransböjare?
Nix.
Använder du täckstift?
Nej
Noppar du ögonbrynen?
Haha ja.
Uppsatt hår eller hängande?
Hängande.
Plattar/lockar du håret varje dag?
Plattar varje dag.
Duschar du varje dag?
Varje kväll.
Smörjer du in hela kroppen varje dag?
Nix.
Målar du naglarna ?
Endast när jag har tråkigt.
Har du det bra hemma?
Bättre när jag inte är hemma.
Har du bra självförtroende?
Verkligen inte.
Hur tycker du att ditt liv är?
Det går upp och ner.
Har du ett bra liv tycker du?
Kanske inte det bästa direkt.
Är du nöjd med din kropp?
Det är olika olika dagar.
Något du vill ändra med din kropp?
Min näsa.
Har du bra vänner?
Ja, verkligen.
Du tycker om att va med dina vänner?
Älskar att vara med mina vänner.
Har du många vänner?
Tillräckligt.
vad heter dina bästa vänner?
Micke, såklart.
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita till hundra?
Jag vet faktiskt inte. Jag är mer med bra vänner än falska personer. Nästan alla.
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är?
Nästan alla

xoxo
/ronja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0