Jag skulle ge dig allting du pekar på

Nu är jag hemma igen och jag ska ju som sagt berätta om igår kväll. Väldigt mysig kväll faktiskt. Jag åkte hem till Jenny och var där ungefär halv åtta, vid åtta så drog vi till Bea och köpte engångsgrill och mablabla och coca cola. Sedan så drog vi till enskede och tittade på brasan, vi träffade även Emma och Karin där. Och Micke och någon snubbe som han var med, säkert han kusin eller någonting. Jag hade ju också lovat Micke att han skulle få en femkronersring från en automat och en maskros eftersom att han sa att det är tanken som räknas.. Men det fanns ju självklart inga maskroser eller ringar så han fick ett mobilsmycke som kostade 10 kronor, hahahah! Men det är ju trotts allt tanken som räknas, eller hur Micke? ;)
Efter vi hade varit vid brasan så drog jag och Jenny och grillade, Micke skulle ju med men han blev tvungen att vara med den där lilla snubben så han kom istället hem till Jenny vid tolv och tittade på film. Efter det så drog han hem och då skulle jag och Jenny sova!
Nu får ni lite bilder också..





Några som höll på att leka med elden..



Det var även fyrverkerier (stavning?) dära, tyvärr blir det aldrig bra på bild..



Jenny hittade ett par jättefina solglasögon också, hihi!



Det här är Mickes sanna kärlek, Micke ♥ sin Ipod, föralltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0