Jag vet vilket spel du spelar, du tror du vinner men jag är tio steg före dig.

Det vart ingen bra uppdatering igår, anledning? Jo, för jag var med Hedda på kvällen! Annars hade jag ju sjävklart skrivit i bloggen, hihi.

Iallafall så smsade Hedda mig på kvällen och frågade ifall jag ville hänga med nu, och eftersom att jag ändå inte hade något bättre för mig så gjorde jag ju det dådå. Vi drog till Kristineberg och delade på en pizza men eftersom att jag hade ätit någon timme innan jag drog ut så var jag fortfarande mätt så hon fick det mesta av pizzan. Efter det så åkte vi hem till henne, vi kom till farsta strand vid kvar över tio tror jag, något sånt iaf.. Och då gick inte bussen förns tio i elva så vi gick från Farsta strand till Svartviksvägen och tog bussen där ifrån till henne. Pratade först med Axel i telefon och sen med Marcuz, så det kändes inte så jobbigt att gå.
När jag och Hedda kom hem till henne så tittade vi på Eva & Adam, den där filmen när dom är stora ni vet (?) .. Efter filmen så skulle vi sova men eftersom att Hedda va på ''bushumör'' så höll hon på att trycka in sin hand i min mage ungefär varannan minut och skrek ''waaaaah!!'' så jag vart asrädd. Och nej jag är inte lättskrämd. Men jag var jättetrött och höll på att somna hela tiden, och vem hoppar inte till då när någon gör något man inte är berädd på?

Juste, nu för den delen har jag precis tittat klart på Titanic, bra film. Väldigt lååång men jag vet inte, jag gillar den ändå, riktigt mysig tycker man ju, hihi! Nu ska jag gå upp och titta ifall det finns någonting att äta eftersom jag inte åt något förut till middag, bara en macka.. Så ni får ha det bäst sötnosar!
pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0