Kan man bryta tungan?

Idag så har jag faktiskt varit med Hedda hela dagen. Iaf från att hon slutade skolan runt femtiden. Så då åkte jag till Huddinge för att möta henne.. Träffade Jens där borta också, självklart hade jag inget smink på mig, illa illa illa! Tänkte först vända och gå tillbaka så att han inte skulle se mig, men så log han mot mig och började gå mot mig. Och det hade det ju varit lite konstigt ifall jag bara gick där ifrån.. Jag vet inte riktigt ifall jag ska säga här i bloggen vart han skulle, private stuff you know! Pratade om lite saker också som ni inte heller få veta!
Jag mötte sen iaf Hedda och vi åkte hem till henne för hon skulle äta och jag skulle sminka mig. Efter det blev det buss till Skogås och hämta pengar och sedan iväg till Älvsjö och köpa en varsin glass på donken sen så gick vi runt lite på Willys och gjorde väl ingenting speciellt ... ;) HAHAHAHA .. Nej men, hihi! Det var i stort sätt min dag, nu ska jag göra annat faktiskt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0