mah secret garden




älskling, jag vill sjunga för dig
e det på riktigt, snälla blunda å säg
är jag i himmlen, eller drömmer jag älskling?
träffade dig, å min önskan blev verklig

den 5e maj, när jag berättar blir jag jättevarm
den stunden, den kvällen, sekunden, vände allt
har gett mig minnen och känslor, jag älskar den dagen
är lycklig idag, pågrund av, vad kärleken gav mig
den känslan i magen, för du å jag tillsammans
för mig är du en saga, hoppas att vi slutar med varandra
den kvällen var mitt allt me dig, jag visste redan då
att du var han den pojken, du var pojken från det blå
för vårt förhållande, vår kärlek, har förtrollat mig
hur ska jag förhålla mig, har gett min lyckligaste känsla
få kyssa dina läppar, dina små vita tänder, dina små fina händer
en aura, likt en ängel
jag älskar allt med dig, ditt fina bruna hår
din omtänksamhet och på sättet hur du går [så jävla fint]
För denna storstadskväll, på den där torsdagen
är det bästa som har hänt mig, jag har träffat en ängel

min underbara kille, nu vill jag sjunga för dig
så blunda igen, när jag berättar om vad du betyder för mig
*****, du är min stjärna på himlen, min älskade ''pojkvän''
mitt hjärta å inre, min smärta försvinner [älskar dig]
en ängel intill mig, om något händer oss [dig å mig]
så ska du veta att jag aldrig [aldrig] kommer älska dig mindre
du är en del av mig, hänglås till mitt inre
den ståtliga prinsessan som fått en gåva från himlen
när tårarna rinner, så är jag ledsen med dig
för jag är din, å du är min, å du är bärst i världen
du ger mig ditt allt, dessa kärleks dagar
en verklighetsvana, jag blir den prinsessa, som jag älskar att vara
du gav mig din hand, jag gav dig mitt allt
vi ligger tillsammans, å jag i din famn, totalt i romans
på ängeln med blommor, där väljer jag rosor
[DU Å JAG] å rosen som jag ger dig, den är röd, med tusen blad

du fina människa, du är den ''pojkvännen''
så söt å vacker [underbar] personlighet å ögonkatten
du ger mig livsglädje, trots att vi är olika ibland
å du är orsaken till att solsidan blir varm
din inre plats, är stället jag helst går på
där finns din djupa själ, å hemliga trädgård
jag fäller kärlekstårar, när vi bråkar
men jag vet att d skälet inte släcker lågan
du är allt [allt] som jag någonsin önskat mig
men om du glömmer mig, snälla kom ihåg hur jag sjöng för dig
för jag älskar dig så, å när du åker du iväg sen, så hänger ett lås
jag kommer gråta ihjäl mig, stå utan skäl men
jag kommer aldrig stå i din väg, jag lovar och svär
ditt söta ansikte, så änglalikt i Frankrike
å jag förstår dig, snälla förlåt mig
då jag på detta sätt, strör saltet i såren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0