Put your hands up

Nu sitter (halvligger) jag hemma i soffan och tittar på tv och äter choklad och dricker coca cola hos min kära pappa i Haninge. Mysigtmysigt, har även en tjatande lillebror bredvid mig som gnäller om att få titta på Norbit, men icke sa nicke! Det får han inte, mohahha! Även fast jag säkert kommer titta på den med honom sen när pappa har gått och lagt sig..
Ja iallafall som ni vet så var jag ju med Hedda förut, jag tog bussen mot Huddinge och hon gick på den på vägen så åkte vi till Huddinge för vi skulle handla lite på Ica/coop(?) som tyvärr var stängt så vi fick gå in till VI och handla där istället. Marcuz och hans jättelilla kompis gick också på bussen på vägen, fast dom satte sig längre bak i bussen, Marcuz hade även världens mest störande hosta så jag skrev till han på sms att han skulle åka hem och ta hosttabletter och då började han skrika över hela bussen att han inte såg vad det stod, då märkte man att han hade druckit lite smått mycke..
Jag och Hedda åkte sedan hem till henne och var där en stund. Sedan tänkte jag ta halvtio bussen till Micke men det gick tydligen ingen buss då och nästa buss var försenad en kvart så jag stod och väntade på den jävla bussen i 45 minuter med Hedda, inte roligt! När bussen kom så var det något fel på den och min pappa fick åka och hämta mig i Skogås centrum så åkte vi hem till honom!
Bilder kommer väl imorgon kväll eller på dagen antar jag eftersom jag inte har min mobilsladd med mig..



En bild hade jag ju på mig på datorn iaf..
pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0