Släpp mig fri låt mig flyga från det här

Fem frågor om förhållanden
är du singel? Yes.
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jodå, såklart.
kärlek eller sex? Kärlek.
har du varit kär i någon? Alldeles för många.
finns det någon för dig just nu? Jag är kär i honom, men jag vet inte om han vet det, eller ifall han bara inte vill insé det.


Tio frågor om dig själv
fullständiga namn? Ronja Chatrine Nilsson
när fyller du år? 18 Augusti.
några utsmyckningar på din kropp, isf var? Hål i öronen.
vad har du på dig just nu? Trosor, linne, mjukis och bh.
vilken årstid är bäst? Sommaren, lätt!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Jadu, det vet jag den dagen den morgonen kommer.
vad tycker du mest om hos dig själv? Mina ögon.
vad är du bra på? Hmm, allt!
vem älskar du mest på denna jorden? Mig själv, hihi!
sover du hellre själv än tillsammans med någon? Hellre med någon.


10 frågor om dina vänner
Vem är din allra bästa vän? Mickepicke, tihi.
Vem vet allt om dig? Ingen.
Vem är den roligaste av dina vänner? Jenny
vem är snyggast av dina vänner? Har bara snygga vänner! ;)
vem är mest partyprisse? Det vet jag faktiskt inte.
vem är den du helst har filmkväll med? Jenny och Micke!
vem av dina vänner är mest "evil" ? Micke är evil.
vem röker av dina vänner? Många.
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Hedda allt som oftast.


10 frågor om din familj
vem står dig närmast? Ingen av dom.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Hyffsat.
vem är farligast i din familj? Jag!
vem ser roligast ut i din familj? Mamma
vem är coolast? Jag såklart, dum fråga?
har ni något husdjur? Nix.
vem har du mest gemensamt med? Jag vet inte.
vem står för underhållningen? John.
vem sover du oftast med? Mobilen..
roligaste kvällen med familjemedlem? Jag vet väl inte.


10 frågor om idag
vad har du gjort?
Vaknat hos Jenny, gått till Micke och lämnat en sladd, tagit tunnelbana/buss hem och suttit vid datorn.
har du varit glad idag? Absolut!
har du varit ledsen idag? Nepp.
har du gjort något bra idag? Lämnat tillbaka Mickes sladd. :)
vad ska du göra nu? Ta ett bad efter jag skrivit klart det här.
har du gjort något dåligt idag? Det vet jag inte.
vad har du ätit idag? Smörgås hos Jenny.
har du duschat idag? Nix, men jag ska bada snart som sagt.
är du trött nu? Faktiskt inte.
vad händer i morgon? Vill du göra någonting?

Nu ska jag bada, pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0