Stora killtestet..

Jag gillar hår som är..

[x] Brunt

[ ] Blont 

[ ] Rött 

[x] Svart 

[ ] Färgat i en galen färg  



Jag faller för ögon som är..

[/] Blå

[x] Gröna

[x] Bruna

[ ] Bakom glasögon 

[ ] Drogade

[ ] I linser som är onaturliga

[ ] Stora

[x] Normalstora

[ ] Små

[x] Som blinkar flörtigt 

Jag gillar killar som är..

[x] Långa 

[ ] Lika långa som mig 

[ ] Korta

[ ] Utåtriktade 

[ ] Blyga

[x] Vältränade 

[ ] Väldigt flörtiga mot alla 

[ ] Playiga

[ ] Beroende av sin dator

[ ] Fotbollsspelare

[ ] Ishockeyspelare

[ ] Orienterare

[x] Sportiga över huvud taget i lagom mängd 

[x] Ärliga 

Det är snyggt när killar..

[ ] Har piercing i ögonbrynet

[ ] Använder speedos

[/] Snaggar sig

[/] Har märkeskläder

[ ] Är modenörd

[x] Har häng

[x] Har magrutor 



Detta säger allt om en kille..

[x] Hans kläder

[ ] Hans moppe

[x] Hans leende 

[ ] Hur ofta han är med kompisar



Det är gulligt när killar..

[x] Ringer ofta 

[ ] Smsar non stop 

[x] Är svartsjuka

[x] Försöker bli kompis med mina föräldrar 

[x] Ger mig små presenter 

[x] Köper underkläder 

[ ] Gråter till filmer 

[ ] Totalt skiter i sina betyg

[ ] Pratar med sin kuk 

[ ] Kan sjunga riktigt bra 

[ ] Är lite pluggis 

[ ] Är mycket pluggis

[xx] Slåss för mig 



Detta står jag INTE ut med..

[x] Kaxiga killar

[ ] Överdrivet blyga killar

[ ] Killar som slår ner folk

[ ] Överbeskyddande killar

[/] Sportnördar

[/] Killar som har nära tjejkompisar

[ ] Killar som spelar Wow

[x] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig

[x] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn

[ ] Killar som super sig packade varje helg

[ ] Killar som röker och snusar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0