Test efter test..

Kärlek
Gillar du alla hjärtans dag? Ja, absolut.
Har du någon att fira den med i år? Den har redan varit .. Men jo det hade jag.
Är du kär?  Yes.
Isåfall, i vem? Han vet redan, hoppas jag.
Har du dumpat någon? Japp.
Har du blivit dumpad? Ja.
Hur många förhållanden har du haft?  Jag vet inte. Nåra stycken, men bara 3 eller 4 seriösa.
Har du varit kär på. riktigt? Ohja, många gånger.

Har du sagt "jag älskar dig" till någon, utan att mena det?  Mmh..

Är du rädd för kärleken? Ja, såklart?

Bad girl/boy
Röker du ofta?  Nix..
Är du beroende? Ja, självklart ! Nej ..
Har du varit full vid fel tidpunkt? Ja.
Har du varit otrogen? Mh.
Har du haft sex offentligt? Nix.
Har du spelat klädpoker? Haha nej, jag kan inte poker.
Tycker du att det är coolt att supa? Nejnej, dumt bara.

Utseende
Hur lång är du? Ungefär 1.64
Ögonfärg? grön/blåa
Hårfärg? Färgat mörkt.
Stil?  Absolut ;)
Till  killar: Va?
Är du nöjd över ditt utseénde? Haha verkligen inte.
Är du mogen? Ja, det tycker jag. När det behövs.

Fritid
Du har varit på läger? Med klassen ..
Du skriver låtar/dikter? Nej det gör jag verkligen inte.
Du kör handboll/basket? Aldrig i livet!
Du kör fotboll/innebandy? Slutade bandy för någon månad sen.

Du tycker om att:
Kramas (x)
Kyssas (x)
Prata (x)
Sova (xxxxxx)
Gå upp tidigt ( )
Lyssna på musik (x)
Lyssna på musik i hörlurar (x)
Vara på stan (x)
Vara ensam ( )
Att vara kär (x)
Vara i skolan ( )
Vara hemma (x)
Shoppa (x)
Se på film (x)

Du är nöjd med:
Din kropp ( )
Din rumpa ( )
Dina bröst ( )
Din mage ( )
Dina ögon (x)
Ditt hår ( )
Din längd (x)
Din näsa ( )
Din mun ( )
Dina ben och lår ( )
Dina tänder ( )
Dina händer ()
Dina fötter ( )
Hela alltet ( )
Ditt liv (/)
Dina vänner (x)
Din familj (/)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0