Sagan om att keapin it real gick helt fel

Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen i helgen, men jag har faktiskt inte varit hemma. Kom hem igår på dagen och då var jag alldeles för lat för att orka skriva.
Men jag berättar om helgen iaf.. Jag skulle egentligen till rix fm med Hedda på fredagen fast hon skulle tydligen på bröllop nere i Småland tror jag så det funkade ju inte. Istället satt jag hemma hela kvällen och runt elvatiden frågade marcuz ifall jag ville komma. Så jag kom till honom vid tolv ungefär, fast då va inte han hemma utan han, hans pappa och Jens var och tittade på något race. Så jag låg hemma hos Marcuz tills två ungefär och bara chillade, Marcuz har ju eget hus så det va skönt.
Vid tvåtiden kom Marcuz och Jens hem och babblade på som in i helvette och jag låg och halvsov, det va ju lite jobbigt. Men det va skönt iaf, vi låg mest och pratade tills fyra ungefär då vi somnade.. Tyvärr så vaknade jag vid sjutiden av att marcuz skrek ''SLUTA SNARKA!!!!!!!!!'' vet ej ifall det va till mig eller Jens, menmen..
Åkte hem ganska tidigt och hämtade mitt busskort som jag hade glömt hemma. Sen så åkte jag med dom två till Huddinge C och väntade på någon kille som jag tror hette Valle. Men han va tydling någonstans som jag glömt namnet på just nu, sen va han tydligen i Huddinge igen och sen va han hemma.. Så vi fick åka runt och leta efter honom.
Sen när vi hittade honom va vi med han ett tag och efter det så åkte jag, Jens och Marcuz hem till Marcuz igen vi låg mest och halvsov.. Senare så åkte jag hem och sminkade mig och sen så var det iväg till Tallkrogen igen för att grilla ''mablabla'' med Micke, Karin och Jenny, hääärligt!
Efter vi hade grillat så gick vi in till Jenny och tittade på tv, Disney Channel faktiskt.. Kulkul! Fast jag låg och halvsov i soffan eftersom att jag va väldigt trött och kännde att jag höll på att bli förkyld. Vid tolvtiden drog Micke hem och vi fortsatte titta på tv ett tag innan vi gick och la oss. Åkte hem på dagen efter och gjorde inte speciellt mycket..



Och just nu då, jag sitter faktiskt väldigt förkyld och tittar på två myror spm kryper omkring på klassrumsgolvet. Man måste ju hålla utkik så dom inte kommer och kryper på mig, för det vill man ju inte. ;)
Vi börjar om tio minuter ungefär och då ska vi ha HL.. Vet inte riktigt vad jag ska jobba med, SO eller NO tror jag. Måste bli klar med vissa saker innan sommarlovet, stressigt!
Här är de saker jag vet att jag måste bli klar med..

Matte - Diagnos 6. (har börjat)
NO - Mark, ryggradsdjur (har redan börjat på ryggradsdjur)
SO - Sida 127, (tror jag har börjat på det) klart
Svenska - Någon talsak (?) klart
Engelska - Kapitlet fashion (tror jag är klar snart) Klart , Någon ''klädfashionsak'' på datorn (börjat) klart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0