Vem hon än väljer så blir det en sån där bad boy

Först så måste jag bara be om ursäkt för den usla uppdateringen. Men jag sov hos pappa inatt och tro det eller ej men jag tror jag har glömt lösenordet till min blogg.. Bra där Ronja!! Och i Fredags natt så orkade jag helt enkelt inte skriva.

Helgen har varit rätt soft ändå. I fredags så var jag med Micke, Karin och Jenny på kvällen. Micke mötte mig vid tuben som vanligt sen gick vi mot Jenny och mötte henne och Karin på vägen. Efter det så gick vi till donken i sköndal för Jenny och Karin skulle köpa cheeseburjare (stavning?) och jag och Micke delade på en vatten eftersom vi är så fattiga..
Efter dom ätit så gick vi till skogskyrkogården och eftersom att vi inte trodde att det var öppet så gick vi på muren för att se om det fanns något bra ställe att hoppa ner på. Men självklart vart det bara högre och högre så vi blev tvugna att hoppa ner på något jättehögt ställe.. Hahah! Och efter det så fanns det en liten öppning in till skogskyrkogården, vi är sååå duktiga!
Inne på skogskyrkogården så tappade vi bort Jenny och Karin (?) Jag vet att det låter konstigt men det är faktiskt sant.. Så jag och Micke fick gå tillbaka till Tallkrogen så gick vi runt där lite tills han skulle hem. Så jag kom hem runt tolv nånting.
Hela natten satt jag med Kristoffer i webb och han försökte få mig att prata men lyckades inte, haha sucker!
På lördagen så vaknade jag vid två tror jag, då så frågade Robin ifall jag ville följa med han ut.. Och eftersom att inte jag hade någonting annat för min ändå, så visst varför inte liksom? Jag duschade och fixade mig och sen vid fem så möttes vi i stan.
Vi gick omkring lite där, gjorde ingenting speciellt faktiskt. Vid åttatiden så åkte jag hem till pappa, satt vid datorn hela kvällen och tittade på tv eftersom att han hade någon tjej där så jag orkade verkligen inte sitta i vardagsrummet med dom. Runt två på natten så drog hon tror jag så då åkte jag och pappa och köpte mat på vegabaren. Mysigtmysigt.
Somnade runt fem tror jag, sen vaknade jag av att Wille bombade mig med sms. Jobbigt värre! Så ifall du läser det här Wille så ska du dö för det, det vet du va? ;)
Kunde iaf somna om vid niotiden igen fast drömde mest och halvsov och vaknade vid tolv ungefär och satt vid datorn. Senare på dagen så gjorde jag muffins, hihi! Sen så åt vi mat runt sex tror jag och vid sju så åkte jag hem och har varit hemma ett tag nu.
Nu måste jag jobba med no, vi höres!


Guess this means you take back
All you said before
Like how much you wanted
Anyone but me
Said you'd never come back
But here you are again

'Cause we belong together now, yeah
Forever united here somehow, yeah
You got a piece of me
And honestly,
My life would suck without you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0