Vi ses ibland i mitt sagoland

vem ringde dig senast?: Kommer inte ihåg.
vad har du för trosor på dig?: BB
Vad står det i ditt sjätte sms?: Mobil trasig.
Och vem är det ifrån?: Mobil trasig.
Kan du gå utan smink?: Hemma ja.
Vad brukar folk få för intryck av dig?: Jag vet inte, snäll oftast.
Har någon slagit dig riktigt hårt?: Ja.
Använder du parfym?: Varje dag.
Vad kollar du på först hos en kille?: Jag vet inte, klädstilen tror jag.
Vad är klockan?: 15.54
Vilken färg har din mobil?: Den jag har just nu är röd och svart.
Vad ska du göra nu?:  Vänta på att micke loggar in på msn..
Är du social?: Beror på humör.
Känner du att du orkar med en fråga till?: Ifall det är nödvändigt.
Vad tänker du när du vaknar?:  På honom..



gammal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0