When you look me in the eyes

Jag vet att jag inte har skrivit någonting idag. Men jag har faktiskt inte gjort någonting heller. Vaknade vid halv två och gick då upp och tog ett bad med hårinpackning, skönt. Efter det har jag bara suttit vid datorn och fixat mig lite under hela dagen jättetråkigt! Absolut inte en bra helg det här.. Ikväll kanske jag ska ut med Marcuz och Jens, det blir väl säket helt okej. Men det är inte säkert att jag ska ut med dom så vi får se. ;) Jag ska iaf smsa Marcuz och fråga hur det blev efter att jag har ätit. Så ni får ha det så bra så ska jag fortsätta platta håret så hörs vi sen.

Pussis
/ ronja

When you look me in the eyes,
I catch a glimpse of heaven.
I find my paradise,
When you look me in the eyes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0