You're just a dream

Jag var ute med Micke, Jenny och Karin igår. Kan väl berätta lite snabbt vad vi gjorde..
Först så åkte jag till tallkrogen vid åtta ungefär och så mötte Micke mig vid tunnelbanan. Där ifrån så gick vi hem till Jenny som hade pengar för att köpa godis så vi fick gå till hemmakväll i gubbis där det ovanligt nog var väldigt mycket folk! Medans Jenny och Karin var inne och stod i kö så satt jag och Micke utanför och väntade.
Sen när dom hade köpt godis så gick vi runt lite i tallis och åt av godiset. En rätt enkel men mysig kväll.
Juste, vi träffade även Michael och någon som hans cyklade med, och tro mig Michael.. För eller senare ska du få stryk, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0